Неділя, 15.12.2019, 00:54
Відділ освіти Приморської РДА Запорізької області
Приветствую Вас Гість | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Страницы истории... [2]
Дошкольное воспитание [11]
Психологическая служба [3]
Воспитательная работа [7]
Физико - математическое направление [6]
Естественные дисциплины [13]
Физкультурно-оздоровительное направление [12]
Начальные классы [9]
Начальные классы
Филология [3]
Филология
Общественно-гуманитарное направление [2]
Общественно-гуманитарное направление
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входа
Главная » Статьи » Дошкольное воспитание

Педагогічний порадник

Відділ освіти Приморської районної державної адміністрації

 

Методичний кабінет

 

Педагогічний порадник

 

для педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів

(до районного семінару для завідувачів дошкільними навчальними закладами

 з теми: «Управління інноваційним процесом в дошкільному закладі»)

 

Система управління інноваційною діяльністю освітнього закладу

 

Кожен творчий педагог завжди шукає ті форми організації освітнього процесу, які є ефективними саме для тих дітей, із якими він працює зараз.

 

       

№ п/п

Етапи управлінської діяльності

Основні обєкти аналізу

Управлінська діяльність та рішення

1.

Пропаганда інноваційного пошуку.

Досвід роботи педагогів. Передовий педагогічний досвід в цілому. Розвиток наукової думки.

Розробка системи інформаційного забезпечення педагогічної інновації.

2.

Мотивація і стимулювання педагогів до інноваційної діяльності.

Професійні та особисті цінності педагогів.

Створення умов для творчого пошуку.

3.

Вивчення стану навчально – виховного процесу, здійснення комплексної оцінки ситуації.

Внутрісадкове середовище: результати успішності, рівень розвитку, вихованості дітей, стан матеріально - технічної, навчально – методичної бази, фінансування; інтелектуальний та творчий потенціал педагогів; традиції; резерви; можливості; недоліки тощо. Зовнішнє середовище: нормативно – правова база, програмне забезпечення, особливості соціуму, культурні та освітні традиції регіону.

Розробка плану вивчення навчально – виховного процесу та внутрішніх і зовнішніх умов. Широке залучення до вивчення усіх учасників навчально – виховного процесу.

4.

Формування проблем та визначення шляхів їх розв’язування.

Можливості локальних змін: раціоналізація, удосконалення, оновлення окремих ланок педагогічного процесу. Можливості комплексних нововведень: зміна навчальної та виховної систем. Можливості системних змін: реконструкція всього закладу.

Проведення педагогічної ради.

5.

Вибір інноваційної ідеї. Розробка плану впровадження.

Результати комплексної оцінки ситуації. Інноваційні ідеї, їхня сутність, обґрунтованість, ступінь розробленості, практичне значення.

Ресурси: кадри, фінанси, технічні, час, матеріальна база. Зв’язки з науково – методичними центрами.

Підготовка наказу по ДНЗ про впровадження інновацій. Внесення змін в організацію навчального процесу, плану роботи.

6.

Організація експертизи програми (плану) впровадження інновації.

Висновки, пропозиції, зауваження, рекомендації експертів.

Оновлення системи методичної роботи. Укладання договору про науково – методичне керівництво процесом впровадження інновації. Створення системи консультування з боку психологів, медпрацівників, юристів тощо.

7.

Теоретична, науково – методична  підготовка педагогів в інноваційному режимі, створення сприятливого психологічного клімату

Забезпечення необхідною науково – методичною літературою про нововведення. Система методичної роботи, роль методичних обєднань та творчих груп, творча атмосфера в колективі.

Рекомендації щодо оптимальних умов роботи колективу в режимі оновлення.

8.

Адоптація нововведень до умов навчального закладу.

Рівень професіоналізму та творчості педагогів.

Система консультативної роботи.

Стан інноваційної роботи.

Моніторинг інноваційної діяльності закладу.

 

 

 

9.

Визначення ступеня ефективності інновації та результативності діяльності колективу.

Кількісні показники навчально – виховного процесу. Якісні показники навчально – виховного процесу.

Організація роботи щодо визначення основних критеріїв ефективності технології та роботи колективу. Підготовка наказу про результати діяльності педколективу.

10.

Прийняття рішення про доцільність подальшого впровадження інновації.

Результати експертизи інновації. Висновки роботи педагогів, методичних обєднань, творчих груп. Думки інших учасників навчально – виховного процесу.

Підготовка експертизи про доцільність новації та наказу про доцільність роботи закладу в обраному напрямі.

11.

Організація  роботи закладу із урахуванням нової технології.

Оформлення цілісності інновації на основі досвіду педагогів, матеріалів методичних об’єднань, творчих груп. Стан навчально – виховного процесу.

Узагальнення досвіду роботи окремих педагогів. Порушення клопотання перед науково методичними центрами про узагальнення передового досвіду.

Методист з дошкільної освіти                                                                                                       Дімітрова С.А.

Категория: Дошкольное воспитание | Добавил: Admin (25.06.2012)
Просмотров: 638 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
ПедПРЕСА
Полезные ссылки
  • Сайт Президента України
  • Міністерство молоді та спорту
  • ІСУО Запорізька область
  • КУРС: Школа
  • КУРС: ДНЗ
  • ЗОІППО
  • РНМЦ ИИТО
  • Заповики
  • ЗОДА
  • Освіта
  • МОН
  • НАУ
  • Верховна Рада України
  • Освіта Запорізької області
  • Олимпиады
  • Интершкола
  • Урядовий портал
  • МФУ
  • Управління ГДС
  • Щоденник
  • Фізкультура та спорт
  • РЦДТ
  • Приморський район
  • Приморська РДА
  • КУ "ІРЦ"
  • РМЦ
  • Нова Українська Школа

  • Репозитарій навчального контенту

    GISMETEO: Погода по г.Приморск
    Copyright MyCorp © 2019Конструктор сайтів - uCoz