Субота, 07.12.2019, 02:53
Відділ освіти Приморської РДА Запорізької області
Приветствую Вас Гість | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Страницы истории... [2]
Дошкольное воспитание [11]
Психологическая служба [3]
Воспитательная работа [7]
Физико - математическое направление [6]
Естественные дисциплины [13]
Физкультурно-оздоровительное направление [12]
Начальные классы [9]
Начальные классы
Филология [3]
Филология
Общественно-гуманитарное направление [2]
Общественно-гуманитарное направление
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входа
Главная » Статьи » Начальные классы

Програма курс за вибором "Каліграфія" 1-4 кл

Перший рік навчання

1 клас

35 годин (1 год. на тиждень)

Зміст навчального матеріалу

Вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів

РОЗВИТОК ПРОСТОРОВИХ УЯВЛЕНЬ

Закріплення вміння орієнтуватися на площині: сторінці альбому, книжки, зошита, парти, стола тощо (знаходити центр, середину, ліву, праву, верхню, нижню сторони, правий верхній, правий нижній та інші кути).

Вправи на формування оптико-просторового орієнтування: маркування початку письма; вироблення автоматизованих рухів зліва направо, зверху вниз (малювання доріжок, стрічок тощо); письмо в повітрі з контролем і без контролю зору; автоматизація рухів зліва направо (написання мокрим пальцем на дошці); штрихування та обведення.

Учень (учениця):

–     орієнтується на площині; вільно знаходить центр, середину, ліву, праву, верхню, нижню сторони, кути, точку початку письма на рядку;

–     зображує, штрихує та обводить предмети простої форми;

–     знає і дотримується правил письма в повітрі з контролем і без контролю зору.

–     координує рухи очей і кисті руки та впевнено рухається по площині, вздовж рядка при виконанні графічних завдань.

РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ

Вправи на розвиток дрібної моторики: масаж рук, пальців рук, точковий масаж; масаж олівцями, горіхами; гра на музичних інструментах; ігри з пластиліном, пазлами; малювання різними матеріалами – ручкою, простим олівцем, кольоровими олівцями, крейдою; складання орігамі, плетіння, аплікації.

Ігри з крупою, намистинками, ґудзиками, дрібними камінчиками (сортування, вгадування із закритими очима тощо). Викладання літер, силуетів різних предметів з  насіння, ґудзиків, гілочок.

Вирізування ножицями. Основні прийоми вирізування (по прямій лінії, вирізування різних форм). Вирізування симетричних форм.

Малювання. Розфарбовування. Штрихування.

Учень (учениця):

–     володіє правилами масажу рук, пальців рук, точкового масажу; уміє масажувати руки олівцями, горіхами;

–     використовує різні матеріали для малювання: ручку, олівці, крейду тощо; 

–     викладає літери, силуети різних предметів з насіння,  ґудзиків, гілочок;

–     аналізує власну роботу;

–     володіє основними прийомами вирізування;

–     дотримується санітарно-гігієніч-них вимог у процесі самостійної діяльності (малювання, вирізування, ліплення тощо);

–     має уявлення про симетрію предмета;

–     уміє охайно розфарбовувати контурні малюнки;

–     дотримується графічних пропорцій, штрихує плавно і симетрично;

–     правильно сидить за партою,  тримає олівець і ручку;

–     орієнтується на сторінці книжки, альбому, зошита.

РОЗВИТОК ДІАЛОГІЧНОГО Й МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ

Інсценування римованих історій, казок за допомогою пальців (пальчикові ігри).

Удосконалення вміння слухати й розуміти співрозмовника, формулювати запитання та відповідати на їх, будувати відповідь відповідно до почутого. Ведення діалогу у повсякденних ситуаціях (у школі, вдома, на вулиці, у телефонній розмові, спілкуванні через Інтернет.

Побудова зв’язних монологічних висловлювань про будову артикуляційного апарату, роботу його органів при творенні звуків, а також складання усних текстів різних типів (розповіді, описи; сюжетні розповіді за малюнком, серією малюнків, з власного досвіду, на задану чи обрану тему; переказування тощо).

Формування вмінь самоконтролю та самооцінки монологічного мовлення.

Учень (учениця):

–     володіє правильною звуковимовою;

–     регулює дихання й темп у процесі мовлення;

–     веде діалог невимушено, підтримує розмову на запропоновану тему;

–     дотримується мовленнєвого етикету у спілкуванні;

–     складає самостійно короткі (2-5 речень) монологічні висловлювання різних типів;

–     переказує знайомі літературні твори, зміст побаченого, розповідає напам’ять невеликі віршовані твори, складає та відгадує загадки;

–     виокремлює речення з мовленнєвого потоку; 

 

 


Категория: Начальные классы | Добавил: Admin (26.06.2012)
Просмотров: 1972 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
ПедПРЕСА
Полезные ссылки
  • Сайт Президента України
  • Міністерство молоді та спорту
  • ІСУО Запорізька область
  • КУРС: Школа
  • КУРС: ДНЗ
  • ЗОІППО
  • РНМЦ ИИТО
  • Заповики
  • ЗОДА
  • Освіта
  • МОН
  • НАУ
  • Верховна Рада України
  • Освіта Запорізької області
  • Олимпиады
  • Интершкола
  • Урядовий портал
  • МФУ
  • Управління ГДС
  • Щоденник
  • Фізкультура та спорт
  • РЦДТ
  • Приморський район
  • Приморська РДА
  • КУ "ІРЦ"
  • РМЦ
  • Нова Українська Школа

  • Репозитарій навчального контенту

    GISMETEO: Погода по г.Приморск
    Copyright MyCorp © 2019Конструктор сайтів - uCoz