Вівторок, 10.12.2019, 19:25
Відділ освіти Приморської РДА Запорізької області
Приветствую Вас Гість | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Страницы истории... [2]
Дошкольное воспитание [11]
Психологическая служба [3]
Воспитательная работа [7]
Физико - математическое направление [6]
Естественные дисциплины [13]
Физкультурно-оздоровительное направление [12]
Начальные классы [9]
Начальные классы
Филология [3]
Филология
Общественно-гуманитарное направление [2]
Общественно-гуманитарное направление
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входа
Главная » Статьи » Начальные классы

Програма курс за вибором "Каліграфія" 1-4 кл

Четвертий рік навчання

4 клас

35 годин (1 год. на тиждень)

Зміст навчального матеріалу

Вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів

ПОВТОРЕННЯ

Повторення вивченого в третьому класі. Аналіз графічних засобів у писемному мовленні. Порівняння друкованих і рукописних текстів. Повторення основних і додаткових елементів літер українського алфавіту, цифр 0-9, дво- й трицифрових чисел.

Учень (учениця):

–     аналізує графічні засоби;

–     знає алфавіт, назви основних і додаткових елементів літер українського алфавіту, цифр 0-9;

–     порівнює друковані й рукописні тексти;

–     списує з друкованого й рукописного тексту без помилок.

НАПИСАННЯ ЦИФР І ЛІТЕР

Закріплення й удосконалення письма великих, малих букв та пунктуаційних знаків. Лапки.

Безвідривне поєднання елементів букв х, ж, ю. Розвиток швидкості письма. Безвідривне поєднання трьох графем (сир, вуж, пар, сич...),

Безвідривне поєднання чотирьох графем (день, глум, лист, звук...).

Безвідривне поєднання п’яти графем (злива, земля, ярина, тепер, дятел...).

Безвідривне поєднання шести графем (очерет, апетит, цемент, терпуг...). Прискорення письма в межах фізіологічних можливостей учнів.

Письмо багатоцифрових чисел.

Письмо без графічної сітки (на дошці й аркушах паперу).

Учень (учениця):

–     дотримує належної висоти, ширини, нахилу великих і малих букв та пунктуаційних знаків у зошиті в одну лінійку;

–     уміє писати лапки, знає їх призначення;

–     поєднує безвідривно елементи букв і графеми (2-6);

–     пише охайно на дошці й аркушах паперу (без графічної сітки);

–     записує правильно багатоцифрові числа;

–     обґрунтовує самооцінку виконаної роботи.

 

ОФОРМЛЕННЯ ПИСЬМОВОЇ РОБОТИ

Культура оформлення письмової роботи. Правила письмового виправлення помилок.

Запис слів у таблиці, підкреслення, позначення значущих частин слова, дотримання полів, абзаців. Культура запису прикладів і рівнянь. Запис дробів.

Учень (учениця):

–     знає правила письмового виправлення помилок;

–     уміє записувати слова в таблиці, підкреслювати, позначати значущі частини слова;

–     дотримується полів, абзаців;

–     володіє культурою запису прикладів, рівнянь, дробів.

РОЗВИТОК ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ

Опис найпростіших трудових процесів. Складання художніх та науково-популярних описів.

Робота з деформованим текстом (виділення відсутніх абзаців, переставляння частин тексту, вилучення зайвих речень, додавання зачину або кінцівки).

Детальний переказ тексту-розповіді з елементами опису або міркування. Вибірковий переказ тексту.

Самостійне складання письмового висловлювання про прочитаний твір, епізод переглянутого фільму, дитячу телепередачу.

Удосконалення написаного. Редагування тексту.

Підписування вітальних листівок.

Самоаналіз письма учнями (критерії: порушення нахилу; різна висота, ширина букв та елементів; пропуск елементів букв чи їх заміна; різна відстань між словами; неправильні з’єднання складів учнями; недотримання рядка, перехід за лінію чи недоведення до неї тощо).

Учень (учениця):

–     описує найпростіші трудові процеси;

–     складає художні й гауково-популярні описи;

–     працює з деформовани текстом;

–     уміє здійснювати детальний і вибірковий аналіз тексту;

–     складає письмове висловлювання про прочитаний твір, епізод переглянутого фільму, дитячої телепередачі;

–     удосконалює написане;

–     уміє підписати вітальну листівку;

–     міркує щодо жанрових особливостей текстів;

–     висловлює судження стосовно того, що сподобалось, що було цікавим;

–     здійснює самоаналіз письма за визначеними вчителем критеріями.

 

 

Категория: Начальные классы | Добавил: Admin (26.06.2012)
Просмотров: 1580 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
ПедПРЕСА
Полезные ссылки
  • Сайт Президента України
  • Міністерство молоді та спорту
  • ІСУО Запорізька область
  • КУРС: Школа
  • КУРС: ДНЗ
  • ЗОІППО
  • РНМЦ ИИТО
  • Заповики
  • ЗОДА
  • Освіта
  • МОН
  • НАУ
  • Верховна Рада України
  • Освіта Запорізької області
  • Олимпиады
  • Интершкола
  • Урядовий портал
  • МФУ
  • Управління ГДС
  • Щоденник
  • Фізкультура та спорт
  • РЦДТ
  • Приморський район
  • Приморська РДА
  • КУ "ІРЦ"
  • РМЦ
  • Нова Українська Школа

  • Репозитарій навчального контенту

    GISMETEO: Погода по г.Приморск
    Copyright MyCorp © 2019Конструктор сайтів - uCoz