Четвер, 12.12.2019, 03:56
Відділ освіти Приморської РДА Запорізької області
Приветствую Вас Гість | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Страницы истории... [2]
Дошкольное воспитание [11]
Психологическая служба [3]
Воспитательная работа [7]
Физико - математическое направление [6]
Естественные дисциплины [13]
Физкультурно-оздоровительное направление [12]
Начальные классы [9]
Начальные классы
Филология [3]
Филология
Общественно-гуманитарное направление [2]
Общественно-гуманитарное направление
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входа
Главная » Статьи » Начальные классы

Програма курс за вибором "Каліграфія" 1-4 кл

 

2-й клас

(35 годин)

№ з/п

Зміст

К-сть годин

1

Визначення напрямку (уверх, униз, вліво, вправо тощо). Малювання ударів бубону. Правила написання розділових знаків (крапка, кома, тире, дефіс, знак оклику, знак питання). Визначення рівня розвитку рухових навичок.

1

2

Ліво-правостороння орієнтація на площині. Записування мелодії, яка звучить у різному темпі. Письмо цифр 1-4.

1

3

Зображення предметів простої форми (квадрат, прямокутник, трикутник, коло), ознайомлення із симетрією предмета. Написання цифр 5-8.

1

4

Створення багатофігурних композицій з найпростіших геометричних форм. Записування танцювальних рухів. Правила написання цифр 9, 0.

1

5

Три види з’єднань літер. Написання букв, складів, елементів букв. Розрізнення літер за оптичним і слуховим сприйняттям. Малювання хвилястих ліній під музику різного жанру, темпу й ритму.

1

6-7

Вільні розчерки. Комбінування й створення складних малюнків із дрібних деталей. Записуваня музики різного характеру й темпу. Основні елементи великих і малих літер. Письмо під рахунок.

2

8

Штрихування прямими лініями (вертикальними, горизонтальними). Додаткові елементи літер. Закріплення технічних, графічних, гігієнічних навичок письма.

1

9

Штрихування геометричних фігур (квадрата, прямокутника, трикутника тощо). Букви, в основі яких коротка пряма похила лінія із зокругленням внизу праворуч (і, ї, и, й, ш).

1

10

Штрихування предметів прямокутної, квадратної, циліндричної форм. Букви, в основі яких коротка пряма похила ланія із заокругленням вгорі ліворуч, внизу праворуч (г, п, т, р). Безвідривне поєднання двох-трьох букв.

1

11

Штрихування крапками зображення предметів різної форми. Написання літер з довгою прямою похилою лінією із заокругленням вгорі ліворуч, внизу праворуч (И, Ш, Щ, Ч) та їх поєднань у розчерках й окремо.

1

12

Штрихування похилими лініями (косе штрихування) геометричних фігур і предметів овальної форми. Написання літер ґ , Ґ. Поєднання їх з іншими лініями.

1

13

Штрихування уривчастими короткими лініями малюнків прямокутної та овальної форми. Букви, які містять овали й півовали (о, а, с, О, С).

1

14-15

Штрихування напівовалами предметів овальної форми. Письмо літер з петлями (у, д, в, Д, щ, Щ).

2

16

Мішане штрихування (поєднання декількох видів штрихування). Букви зі штрихами (ж, Ж).

1

17

Штрихування лініями з петлями геометричних фігур. Літери з горизонтальними лініями (А, Б, Г, П, Т).

1

18

Штрихування спіральними лініями предметів круглої й овальної форм. Написання великих літер, в основі яких довга пряма похила лінія зі штрихом вгорі ліворуч, із заокругленням внизу ліворуч (І, Ї, К, Н, Ф).

1

19-21

Комбіноване штрихування. Написання літер складної конфігурації, наприклад, к, К, Р, Я – за вибором учителя). Письмо під такт.

3

22

Тренування в розчерках. Письмо безвідривно поєднаних букв і розчерків. Абзац. Списування з друкованого тексту. Поступове прискорення письма в міру індивідуальних можливостей учнів.

1

23

Тренування в розчерках. Письмо безвідривно поєднаних складів і розчерків. Написання слів у стовпчики, віршів.

1

24

Списування з рукописного тексту. Виявлення типових помилок у накресленнях букв і колективне їх виправлення. Детальне коментування учнями написання букв.

1

25-26

Списування з друкованого тексту. Самоаналіз письма учнями за допомогою вчителя.

2

27-28

Написання слів з апострофом. Зображення форми умовного позначення під час виділення частин слова. Вимірювання швидкості письма.

2

29-30

Доповнення незакінчених речень із зв’язного висловлювання, запис їх у зошитах. Взаємоперевірка робіт учнями. Підкреслення слів лініями заданої форми.

2

31-32

Обведення контуру малюнку за точками, розфарбовування. Складання й запис речень за малюнками. Оформлення письмової роботи. Письмо на дошці.

2

33-35

Перетворення половинки на ціле. Складання аркуша паперу посередині, вирізування малюнку за контуром. Списування з друкованого й рукописного текстів. Визначення рівня розвитку рухових навичок.

3

 

Категория: Начальные классы | Добавил: Admin (26.06.2012)
Просмотров: 1990 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
ПедПРЕСА
Полезные ссылки
  • Сайт Президента України
  • Міністерство молоді та спорту
  • ІСУО Запорізька область
  • КУРС: Школа
  • КУРС: ДНЗ
  • ЗОІППО
  • РНМЦ ИИТО
  • Заповики
  • ЗОДА
  • Освіта
  • МОН
  • НАУ
  • Верховна Рада України
  • Освіта Запорізької області
  • Олимпиады
  • Интершкола
  • Урядовий портал
  • МФУ
  • Управління ГДС
  • Щоденник
  • Фізкультура та спорт
  • РЦДТ
  • Приморський район
  • Приморська РДА
  • КУ "ІРЦ"
  • РМЦ
  • Нова Українська Школа

  • Репозитарій навчального контенту

    GISMETEO: Погода по г.Приморск
    Copyright MyCorp © 2019Конструктор сайтів - uCoz