Понеділок, 09.12.2019, 05:38
Відділ освіти Приморської РДА Запорізької області
Приветствую Вас Гість | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Страницы истории... [2]
Дошкольное воспитание [11]
Психологическая служба [3]
Воспитательная работа [7]
Физико - математическое направление [6]
Естественные дисциплины [13]
Физкультурно-оздоровительное направление [12]
Начальные классы [9]
Начальные классы
Филология [3]
Филология
Общественно-гуманитарное направление [2]
Общественно-гуманитарное направление
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входа
Главная » Статьи » Начальные классы

Програма курс за вибором "Каліграфія" 1-4 кл

3-й клас

(35 годин)

№ з/п

Зміст

К-сть годин

1

Повторення вивченого в другому класі. Назви ліній графічної сітки. Букви українського алфавіту. Три види з’єднань букв. Списування з друкованого тексту. Визначення рівня розвитку рухових навичок.

1

2

Написання малих букв, їх висота (h, h+h1 або h+h2) й ширина (2/3h), ширина букв ж, т, ф, ш, щ (11/2h). Нахил букв (65°).

1

3

Написання малих букв із заокругленнями, які починаються під верхньою рядковою лінією на відстані 1/3h (а, б, г, д, є, ж, з, к, о, п, р, с, т, ф, х, ю).

1

4

Написання малих букв, які починаються з лівого заокруглення над нижньою рядковою лінією на відстані 1/3h (л, м, я, ґ).

1

5

Написання малих букв, які закінчуються заокругленням над нижньою рядковою лінією на відстані 1/3h  (г, е, а, ж, и, і, ї, й, к, н, п, р, с, т, у, ч, ш). Безвідривне поєднання складових елементів букв н, р, ф.

1

6

Написання малих букв ц, щ (ширина петлі 1/4h, довжина 1/2h ). Поступовий перехід до письма в графічній сітці зошита в одну лінію.

1

7

Написання малих букв із горизонтальним коротким елементом (довжина 1/2h) є, н, ю.

1

8-10

Підготовчі графічні вправи. Написання малих букв складної конфігурації (за вибором учителя, наприклад, к, б, я). Виконання окремих елементів та розчерків висотою в 1/3   рядка. Безвідривне поєднання трьох графем (рин, лин, дре...).

3

11

Написання великих літер. Порівняння їх ширини (h крім Ж, О, Ш, Щ, Ф, Т, ширина яких становить 11/2h; ширина букви Ю –  2h).

1

12

Написання великих букв В, 3, Е (нижній півовал ширший за верхній на 11/4h, висота дорівнює 1/2(h+h(1)). Виконання окремих елементів та розчерків у піврядка.

1

13-14

Написання великих літер з лівими заокругленнями, які починаються чи закінчуються над нижньою рядковою лінією (А, Б, В, Г, Ґ, Ж, 3, 1, Ї, К, Л, М, Н, П, Р, Т, У, Ф, X, 3, Ю, Я), відступають від неї на 1/3h. Виконання розчерків у змінному темпі.

2

15-16

Написання великих літер А, Е, Є, Ж, И, Й, К, Л, М, Н, П, С, Т, X, Ч, Ш, Я з правими заокругленнями елементів над нижньою рядковою лінією, які закінчуються на 1/2h.

2

17

Букви, які починаються чи закінчуються під верхньою міжрядковою лінією (Б, В, Г, Д, П, Р, Т)\ відступають від неї на 1/2h(1). Виконання окремих елементів і розчерків розміром у півтора рядка.

1

18

Великі літери, які починаються чи закінчуються під верхньою міжрядковою лінією (Е, Є,  Ж, Й, 3, 1, И, Й, Н, 0, С, У, X, Ц, Ч, Ш, Щ, 3, Ю) і відступають від неї на 1/3h(1).

1

19

Великі букви з короткими горизонтальними лініями (у букві А проводиться по верхній рядковій лінії, у буквах Ю, Є – на 1/2(h+h(1)), її довжина = 1/2 ширині овалу (півовалу).

1

20-22

Написання великих літер складної конфігурації (за вибором учителя, наприклад, К, Б, Ф).

3

23

Написання великих літер із петлями (Ц, Щ – довжина петель – 1/3h(2), ширина петель – 1/4h). Удосконалення письма букв.

1

24-25

Повторення й закріплення написання цифр 0-9. Розвиток швидкості письма.

2

26

Письмо цифр 0-9. Математичні знаки й символи. Оформлення роботи з математики. Письмо на дошці.

1

27

Правила скорочення слів. Усталені скорочення. Математичні скорочення. Написання дво- й трицифрових чисел.

1

28

Правила оформлення письмової роботи. Письмо з пам’яті. Розвиток швидкості письма. Безвідривне поєднання чотирьох графем (мили, ориз, трив...).

1

29

Правила запису віршованих творів. Письмо з пам’яті віршованих творів. Письмо на дошці.

1

30-31

Редагування й удосконалення тексту. Колективний стилістичний, лексичний, орфографічний, графічний аналіз. Самостійний запис відредагованого тексту.

2

32

Списування з друкованого тексту. Самоаналіз письма учнями (критерії: порушення нахилу; різна висота, ширина букв та елементів; пропуск елементів букв чи їх заміна; різна відстань між словами; неправильні з’єднання складів; недотримання рядка, перехід за лінію чи недоведення до неї).

1

33-34

Диктант. Взаємоперевірка орфографічних і графічних умінь. Закріплення письма великих і малих букв та пунктуаційних знаків. Оформлення письмових робіт.

2

35

Підсумковий урок. Виставка учнівських робіт. Визначення найкращого майстра письма.

1

 

Категория: Начальные классы | Добавил: Admin (26.06.2012)
Просмотров: 1863 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
ПедПРЕСА
Полезные ссылки
  • Сайт Президента України
  • Міністерство молоді та спорту
  • ІСУО Запорізька область
  • КУРС: Школа
  • КУРС: ДНЗ
  • ЗОІППО
  • РНМЦ ИИТО
  • Заповики
  • ЗОДА
  • Освіта
  • МОН
  • НАУ
  • Верховна Рада України
  • Освіта Запорізької області
  • Олимпиады
  • Интершкола
  • Урядовий портал
  • МФУ
  • Управління ГДС
  • Щоденник
  • Фізкультура та спорт
  • РЦДТ
  • Приморський район
  • Приморська РДА
  • КУ "ІРЦ"
  • РМЦ
  • Нова Українська Школа

  • Репозитарій навчального контенту

    GISMETEO: Погода по г.Приморск
    Copyright MyCorp © 2019Конструктор сайтів - uCoz